علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 179472
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


جلسه مسئولین دارت ارومیه

جلسه مسئولین دارت ارومیه

روز پنجشنبه مورخه 29 آبان ماه در دفتر انجمن های ورزشی شهرستان ارومیه با حضور آقایان حسن پور  و رفیع زاده و خانم عبدلی جلسه ای درباره وضعیت کنونی دارت ارومیه و راههای بهبود شرایط آن برگزار گردید.در این جلسه آقای حسن پور و خانم عبدلی هر کدام برنامه دارت شهرستان ارومیه را برای تمرینات آقایان و بانوان را به آقای رفیع زاده تحویل داده و درباره وضعیت سالن و مشکلات آن صحبت نمودند.

در ادامه مسئولین کمیته دارت ارومیه برنامه های خود را  اعم از برگزاری مسابقات آزاد و از سر گیری مسابقات لیگ دارت ارومیه را به اطلاع آقای رفیع زاده رساندند.

مسئولین دارت ارومیه از برگزاری یک مسابقه آزاد دارت در دو بخش بانوان و آقایان در آذر ماه خبر دادند که مقدمه ای بر روند انتخاب نفرات برتر برای تیم شهرستان ارومیه و شرکت در مسابقات استانی و حضور در مسابقات قهرمانی کشور می باشد.

آقای حسن پور در ادامه اضافه نمودند خبرهای تکمیلی درباره مسابقه در چند روز آینده بعد از حل شدن برخی مشکلات به صورت مفصل به اطلاع علاقمندان خواهیم رساند .

با آرزوی موفقیت برای این عزیزان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: تاريخ: یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com